در راستای ترسیم بانکداری آینده صورت گرفت؛

تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ماه ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.
این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.
این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.
ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه "عضو شو، جایزه بگیر" در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank
 




اخبار
  اقتصاد کلان
  نفت و گاز و پتروشیمی
  نیرو
  راه و شهرسازی
  بازرگانی
  صنایع
  خودرو
  معدن و صنایع معدنی
اخبار
  بانک و بیمه
  بورس
  صنایع غذایی و کشاورزی
  ارتباطات و فناوری اطلاعات
  کار و تعاون
  کسب و کار
  گردشگری
  اقتصاد جهان
  گوناگون
دسترسی‌ها
  گزارش تصویری
  نمایشگاه‌ها
  تورهای تجاری
  کنفرانس‌ها
  دوره‌های آموزشی
  کتاب
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات در اقتصاد امروز
  آر.اس.اس
   نسخه موبایل
حامیان طلایی اقتصاد امروز
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می‌باشد.